Friday, May 20, 2005

S : Aid Igal, Gnilwob Nad ... : Dia Lagi, Bowling Dan ...



Os urab-urab in halet ayngnusgnalreb tnemanruot rihkaret nagned 7 emag thgiarts. Diulangi, 7 game straight dan disertai oleh 45 orang yang selected top ranking dari 131 peserta dalam liga yang telah berakhir minggu lalu. Uka kat asar kan salu gnajnap-gnajnap anmac emag ut gnusgnalreb atres nanaket tabeh gnay uka ipadah utkawes naniamrep tubesret.
Aku sekadar nak bagitau untuk 7 game itu, markah terkumpul melebihi 1400, so purata markah aku ialah tak kurang dari 200. Halam utas doker urab erapmoc nagned arauj nuhat sapel nagned aynatarup 791. Nasib la korang yang nak buat rekod baru untuk tahun akan datang...uhuhuh. Kene pektis banyak-banyak...skaha. Tapi nak bagitau la, aku tak rasa cam aku je yang main bowling malam tu...ahahah.
So di bawah ini dlm gambar tu, aku terpaksa akui, ini adalah markah terbanyak yang aku perolehi sepanjang aku bermain bowling semenjak 2002.

Image hosted by Photobucket.com


Mulebes in, hakram iggnitret gnay hanrep uka iapac halai kat pukuc 2 tigid irad on enohpdnah uka kutnu nakpaneg tcefrep emag gnay halmujreb 003 uti. Oh ya markah aku yg paling bawah tu. Itarep al gnay nial-nial nakirebmem nagnias gnay kat gnaruk ayntabeh... Ramai giler bising sebab di frame ke 7, aku boleh tak buat pangkah malah untuk spare pun tak jadi. Aynbabes? Ramai dah berdiri kat belakang duk perati. Bisan kiab uka tapad isata asar erusserp ut nagned satnap. Skali lagi syabas untuk tournament Kebun Pisang. Ualaw anamiagab nup, uka llits saup itah nagned naiapacnep 7 ekirts turutreb-turut mld yrtne uka mulebes hin. Yang ni walaupun rekod baru dengan markah tertinggi tapi sekadar 6 strike berturut je.
Uka naktabil irid malad agil ada babes. Sebelum ni aku main hanya untuk suka-suka dengan kawan-kawan tapi entah camna satu hari tu terdetik aku nak libatkan diri dengan liga. Apa aynbabes?


No comments: