Wednesday, July 09, 2008


N : Krono J-2




Bila aku dah berada di alam realiti ni, ramai gak la yang tanya, apa dah berlaku? Aku pun tak tau nak jawab apa, sekadar membalas persoalan diaju dengan jawapan yang tak berapa memuaskan hati yang bertanya. Aku merasakan camtu, tapi kalau mereka puas hati, tu dah jadi tanda tanya balik buat aku. Itu pun yang terjumpa ("ter" bukan "ber") dengan mereka dan perasan ada sesuatu perubahan secara lahiriah. Ala peter petrelli di musim kedua, tapi dah panjang sket. Kalau terjumpa awal-awal dulu, lain citer. Tapi memang tak ramai pun terserempak masa tu, jadi tak perlulah nak komen lebih-lebih.

Pada aku, nak cerita panjang lebar pun tak guna. Mereka angguk pun entah faham atau sekadar reaksi seorang normal? Yang nak bercerita pun tak tau agaknya macam mana nak ringkaskan agar senang untuk faham. Jadi memang tak de jalan pintas la kut. Akhirnya sepi gitu je. Elok dibiar camtu je agaknya. Jawapan terkumpul tu bila nak rungkaikan?

No comments: