Wednesday, August 10, 2005

S : Moj Kapel = Jom Lepak



Apa AF? Akademi Fantasia? Oh kat sini takde ulasan pasal AF lagi. Cubalah lompat ke blog lain ya. Terimakasih...

Rabmag hawabid halaynah naabuc yrt gnitset. Sebenarnya dah agak lama juga aku mencari tentang transform gambar foto kepada ala-ala komik, tapi kerana betapa tidak pro nya aku, kerana ini bukan bidang aku, jadi aku rasa aku ikut jalan jauh. Ebyam kag uka had palisret nalaj. Bukan maybe lagi dah, aku memang pasti ini bukan caranya. Uka haluat in nakub aynarac anarek uka relak tikis-tikis iapmas pais aynhunepes. Dan sesungguhnya aku masih menantikan tutorial atau cara yang betul. Ualak ada spit ut, gnolot al leme tak uka ay. Terimakasih. Ada nanikgnumek uka kat taub had hinsap babes uka tapec puevig ahahah. Macam belajar melukis la dalam entry yang dulu-dulu. Aireb-air ileb satrek nasikul aumes, tsal-tsal egap ut ej iakap uhuhuh.

Image hosted by Photobucket.com

Rabmag id sata (ualak gnay iro al nak) aynranebes hagnet kapelem tak sata nanugnab amarsa. Memang sungguh takde keje especially waktu petang. Utkaw in hisam ralegreb halrajalep nakatak.

No comments: